|
|
Persoane fizice si juridice care pot elabora documente tehnice ale sistemului calitatii in constructii |
Descriere articol: In conformitate cu Legea nr.10/1995, HG nr.766/1997 DOCUMENTATIA NECESARA: 1. Pentru persoane fizice, dosarul trebuie sa contina: - cerere tip - copie legalizata a diplomei de studii tehnice superioare in domeniul constructiilor - copie dupa cartea de munca - memoriu de activitate, cu precizarea lucrarilor si a cursurilor de pregatire in domeniul conducerii si asigurarii calitatii - 2 recomandari din partea unor unitati in care si-a desfasurat activitatea, a unor personalitati recunoscute in domeniu sau a unor asociatii profesionale - declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale. 2. Pentru persoane juridice, dosarul trebuie sa contina: - cerere tip - extras din statutul agentului economic privind obiectul de activitate - regulamentul de organizare si functionare sau de ordine interioara - memoriu de activitate, care sa prezinte documentele elaborate in ultimii ani in domeniul conducerii si asigurarii calitatii, insotit de cate 1 exemplar din astfel de documente - prospectul firmei - document din care sa rezulte asocierea sau angajarea permanenta a unui specialist calificat si competent in elaborarea de documente tehnice aferente sistemului de conducere si asigurare a calitatii, agreat de MLPAT - manualul de AQ si proceduri care sa ateste implementarea propriului sistem de conducere si asigurare a calitatii. Perioada de valabilitate a certificatului de agreere este de 3 ani. |
Postat la data: 22 . 02 . 2009 |
|
|